Subscribe and Follow

28.4.13

koniec

Nie, nie koniec bloga. Po prostu koniec wycieczki po Stambule - mieście minaretów, kotów, balkonów, schodów, pikli i mnóstwa innych rzeczy. Mam nadzieję, że spodobała wam się moja wizja tego miasta. Ja za każdym razem gdy przeglądam te zdjęcia mam wielką ochotę móc wsiąść w samolot, by wrócić tam jeszcze raz i dalej odkrywać, fotografować, gubić się i znajdywać. No ale nie teraz. Teraz wszystko było, minęło, zostało tylko wspomnienie… 

Dziękuję zaglądającym i zostawiającym komentarze. Cieszę się, że tu jesteście :)


21 komentarzy:

  1. pięknę ostatnie zdjęcie :)
    czekam na wiecej twoich wyprac i relacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) nie zbiera się niestety na żadną podróż w najbliższym czasie.

      Usuń
  2. Cudne miejsce, zazdroszczę wycieczki. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj-pięknie tu u Ciebie.Podoba mi się,więc rozgoszczę się na dłużej,a Ciebie zapraszam w wolnej chwili do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonałe zdjęcia na Twoim blogu, obserwuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki bardzo :) WPadłam do CIebie i też jestem zchwycona :)

      Usuń
  5. Jestem pierwszy raz na blogu i już mogę powiedzieć,że będę zaglądać częściej !! Fotografia analogowa to jest to !

    OdpowiedzUsuń
  6. Tęsknota za danym miejscem jest trudna,ale pozostaje nadzieja i pocieszenie że kiedyś się tam wróci :) Zdjęcie bardzo ładne,lubię takie ciepłe kolory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcie. Jest talent;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje zdjęcia są :)
    Jestem tu pierwszy raz, ale z pewnością będę zaglądać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimat. A czerwono żółta papryczka w wielkim słoiku mnie wprost urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uf, już się wystraszyłam, że koniec bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej a mowilas ze to nie koniec bloga!!! Wezezesie nooooooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahhaha, mam trochę zdjęć ale nie chce mi sie zebrać pupska :P

      Usuń
  12. Witaj, prowadzisz cudownego bloga! ja znów wróciłam do blogowania może pomożesz? zaobserwujesz i może lajkniesz na facebooku? oczywiście wszystkie obserwacje oddaje! zapraszam
    www.senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem tutaj od kilku sekund, ale już chcę zostać na dłużej. tyle ciepła w jendym kadrze - bajka!

    OdpowiedzUsuń

Instagram